Generalforsamling 2020

SET afholdte ordinær generalforsamling d. 14. maj 2020 i et lidt andet format end normalt. Grundet corona havde vi valgt at afholde generalforsamlingen digitalt. Selvom generalforsamlingen gik godt og det var sjovt at prøve kræfter med en digital version, håber vi dog at vi får lov til at se vores medlemmer i øjnene til generalforsamlingen i 2021.

Til generalforsamlingen var der forslag om tre vedtægtsændringer samt forslag til nye bestyrelsesmedlemmer. Vedtægtsændringerne stemmes først endeligt igennem på den ekstraordinære generalforsamling den 17. juni 2020.

Bestyrelsen består herefter af:
Gregers Frederiksen (Salling Entreprenørfirma), Tanja Bonde (Forever by T), Lene Jeppesen (Revision Limfjord), Steen K. Pedersen (Steen K. Pedersen A/S), Brian Nørskov (Wellfarmed), Henrik Nyby (Skive College) og Tommy Korsholt (TKT Electronics).

Thomas Heilskov (Salling Bank) havde valgt at udtræde af bestyrelsen. I hans sted blev Brian Nørskov, (Wellfarmed) valgt og Henrik Nyby (Skive College) blev valgt ind på en vakant plads.

Årsberetningen for 2019 kan du læse her
SET Årsberetning 2019

Referat fra generalforsamling kan læses her:
Referat generalforsamling

Foto: Karsten Mortensen